شما می توانید بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک به ورزش یوگا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

شما می توانید بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک به ورزش یوگا

آیا یوگا تمرین خوبی برای سندرم نفروتیک؟ دشوار است که برای درمان سندرم نفروتیک در یک زمان کوتاه است. در مواجهه با بیماری طولانی مدت کلیه، بیماران ممکن است از عذاب روحی ​​و جسمی را به راحتی رنج می برند. بنابراین یوگا می تواند چیزی برای کمک به این بیماران انجام دهد.

سندرم نفروتیک می تواند توانایی کلیه ها برای حذف مایع اضافی و فیلتر خون، احتباس مایعات تاثیر می گذارد و در نتیجه پروتئین دو علائم بیماری کلیه است. بسیاری از از دست دادن پروتئین خطر ابتلا به خستگی و ضعف افزایش می دهد. علاوه بر این، برای کنترل سندرم نفروتیک، استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی می تواند ایمنی پایین شود، و کار را از طریق تضعیف سیستم ایمنی بدن.

هستند بسیاری از اشکال یوگا وجود دارد، اما بیشتر شامل دو جزء اصلی است: تنفس و پوسچر. وقتی که پزشکان انجام شمار، باید به دقت تنفس خود را کنترل کنید. تحقیقات نشان داده است یوگا می تواند منافع بسیاری برای سلامت، افزایش به ارمغان بیاورد.

به عنوان یک ورزش هوازی، یوگا باعث می شود بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، کمتر احتمال دارد به خود آسیب برساند. چه چیزی بیشتر، این تمرین می تواند قدرت، انعطاف پذیری و تعادل از بیماران را بهبود بخشد. نیروی بیشتر باعث بیمار برای غلبه بر خستگی و ضعف خود را به راحتی. سپس، بیمار می تواند از عوارض سندرم نفروتیک بهتر مبارزه با.

اگرچه یوگا می تواند برخی از خواص درمانی برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک را، ممکن است یک جزء، اما نه همه برنامه های آموزشی خود را. که شده است، این بیماران باید برنامه ورزشی خود را با توجه به وضعیت بیماری خود را برنامه ریزی کنید.

علاوه بر انجام برخی از آموزش، برخی از درمان های پزشکی نیز مورد نیاز برای مدیریت سندرم نفروتیک. به عنوان مثال، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و درمان سلول های بنیادی دو درمان مفید برای درمان سندرم نفروتیک می باشد. بله، خوشبختانه، بیماران می توانند حتی بهبودی کامل.

هر دو برنامه ورزش و درمان باید در شرایط بیماری بیمار بستگی دارد. برای پیشنهادات فرد، شما می توانید یک پیام یا ایمیل زیر enfermedad-renal@hotmail.com ترک.





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، ورزش یوگا، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 730
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: